crayonunicorns
my-lovely-little-micool:

cake-full-of-fist:

paulonutini:

u think just because it’s pink n cute n shit it’s not gonna do anything? ok go play on it and see what happens. I ain’t gonna help u when that nasty ass demon drags u into ur basement. see u in the afterlife

OKAY REAL TALK, I ACTUALLY HAVE THIS SASSY PIECE OF SHIT KAWAII FUCKER AND LEMME TELL YOU OFF THE TOP THAT I PULLED SHIT OUT OVER AT A PARTY AND OF COURSE PEOPLE WERE ALL LIKE “BRUH, LMAOOOO”  AND LIKE NO DUDE THE LAST THING I WAS EXPECTING WAS FOR THIS BARBIE COLORED FUCK TO ACTUALLY SPOOK UP SOME KIND OF SHIT LIKE 5MINS IN WITH PLAYING WITH THIS I LEFT TO GET A DRINK AND WHEN I CAME BACK EVERYONE LOOKED LIKE THEY SHAT THEMSELFS ALL OVER THE PLACE AND I JUST KINDA LOOKED AT THE BOARD AND I ASKED WHAT THE ACTUAL FUCK HAPPENED AND I AS SOON AS I MOVED TO TOUCH IT EVERYONE STARTED SCREAMING LIKE I DK WHAT HAPPEND IN THAT BRIEF MOMENT I LEFT BUT THE HOUSE ENDED UP SMELLING LIKE STRAWBERRIES AND DEAD LEAFS FOR LIKE A WHOLE MONTH, LIKE I ACTUALLY DON’T REALLY CARE WHAT KIND OF SOFT GRUNGE PASTEL ROSY BUBBLE GUM FRU FRU SATANIC SHIT THEY BROUGHT UP INTO THE HOUSE BUT HEY, YOU KNOW THE MOTTO 'KAWAII FROM THE WOMB TO THE TOMB”

SOFT GRUNGE PASTEL ROSY BUBBLE GUM FRU FRU SATANIC SHIT

my-lovely-little-micool:

cake-full-of-fist:

paulonutini:

u think just because it’s pink n cute n shit it’s not gonna do anything? ok go play on it and see what happens. I ain’t gonna help u when that nasty ass demon drags u into ur basement. see u in the afterlife

OKAY REAL TALK, I ACTUALLY HAVE THIS SASSY PIECE OF SHIT KAWAII FUCKER AND LEMME TELL YOU OFF THE TOP THAT I PULLED SHIT OUT OVER AT A PARTY AND OF COURSE PEOPLE WERE ALL LIKE “BRUH, LMAOOOO”  AND LIKE NO DUDE THE LAST THING I WAS EXPECTING WAS FOR THIS BARBIE COLORED FUCK TO ACTUALLY SPOOK UP SOME KIND OF SHIT LIKE 5MINS IN WITH PLAYING WITH THIS I LEFT TO GET A DRINK AND WHEN I CAME BACK EVERYONE LOOKED LIKE THEY SHAT THEMSELFS ALL OVER THE PLACE AND I JUST KINDA LOOKED AT THE BOARD AND I ASKED WHAT THE ACTUAL FUCK HAPPENED AND I AS SOON AS I MOVED TO TOUCH IT EVERYONE STARTED SCREAMING LIKE I DK WHAT HAPPEND IN THAT BRIEF MOMENT I LEFT BUT THE HOUSE ENDED UP SMELLING LIKE STRAWBERRIES AND DEAD LEAFS FOR LIKE A WHOLE MONTH, LIKE I ACTUALLY DON’T REALLY CARE WHAT KIND OF SOFT GRUNGE PASTEL ROSY BUBBLE GUM FRU FRU SATANIC SHIT THEY BROUGHT UP INTO THE HOUSE BUT HEY, YOU KNOW THE MOTTO 'KAWAII FROM THE WOMB TO THE TOMB”

SOFT GRUNGE PASTEL ROSY BUBBLE GUM FRU FRU SATANIC SHIT

hannaisafancybanana
crotchkat-vantass:


juststrokemyglabella:

2spookysamy:

highonvodka:

themixedbagofspooky:

spoopy-len-in-a-dress:

riningear:

doryishness:

displaced-angel:

ryedragon:

inritum:

reblog and make a wish!this was removed from tumbrl due to “violating one or more of Tumblr’s Community Guidelines”, but since my wish came true the first time, I’m putting it back. :)

OH MY FUCKING GOD, IT’S BACK ON MY DASH.
THIS SHIT WORKS OKAY, I AM DEAD SERIOUS.
The last time I saw this on my dash, I didn’t think it would happen, so jokingly I wished I could go to a fun. concert.
AND GUESS WHAT, I WENT TO A FUCKING FUN. CONCERT.
THIS SHIT WORKS, TRY IT.

YOOOOOOO
I SAW THIS ON MY DASH THE OTHER DAY AND THOUGHT “ITS WORTH A TRY” SO I WISHED I COULD GET A 3DS
LITERALLY LIKE 4 DAYS LATER MY DAD SENT ME A PICTURE OF THE 3DS XL HE BOUGHT FOR ME WHILE I WAS AT SCHOOL
IM STILL FREAKING OUT ABOUT THIS

holy fuck, I didn’t expect this to work, I was like psh, whatever it’s just a quick reblog, but I wished my Dad would actually respond back to me AND HE FUCKING DID A FEW DAYS LATER, I GOT A FUCKING TEXT FROM MY DAD TODAY WHO HASN’T SPOKEN OR RESPONDED TO ME IN MONTHS HOLY FUCK WHAT IS THIS MAGIC IT WORKS. 

I WANTED TO SEE MY BOYFRIEND AND I DIDN’T THINK I’D GET DAYS OFF BUT THIS WEEKEND I’M HEADING UP THERE??? THIS IS CRAZY SHIT 

SO LIKE I JOKINGLY WISHED FOR MY OWN LEN KAGAMINE AND THEN LIKE A WEEK LATER I GOT A LEN NENDOROID??? H ELP

WTF OKAY SO THIS SHOT ACTUALLY WORKS BECAUSE WHEN I WISHED, I HAD WISHED MY CRUSH WOULD LIKE ME BACK AND GUESS WHAT? I HAVE A BOYFRIEND NOW. WHAT THE HELLLLL?????

ok I’ve said this before but IM DOING IT AGAIN THE FIRST TIME I SAW THIS, MY WISH DID COME TRUE SO I REBLOGED AGAIN AND SAID IT IN THE TAGS BUT THEN I WISHED FOR SMTH ELSE AND IT LITERALLY LITERALLY HAPPENED LIKE A COUPLE DAYS LATER WHAT THE HELL SO NOW IM WRITING THIS HERE FOR YOU BC I DONT BELIEVE IN THIS CRAP BUT STILL IT’S AN AWFULLY BIG COINCIDENCE

THE BOY I FELL I LOVE WITH LEFT TO TRAVEL THE OTHER SIDE OF THE WORLD AND HAS BEEN GONE NOW FOR 3 MONTHS. WE HAVENT SPOKEN SINCE BECAUSE I DIDNT WANT TO MAKE HIM FEEL TRAPPED TO ME AND NOT ENJOY HIS TIME SO I WAITED FOR HIM TO CONTACT ME FIRST. I SAW THIS ON A PARTICULARLY LOW DAY WHEN I WAS MISSING HIM SO MUCH I CRIED FROM THE PAIN, GUYS I REALLY LOVE HIM, SO I THOUGHT MEH WHAT THE FUCK, AND WISHED HE WOULD JUST LET ME KNOW HE WAS OKAY.
GUYS.
HE FUCKING CALLED ME 20 MINUTES LATER
20 FUCKNG. MINUTES. LATER.
GOOD THINGS DO HAPPEN. AND ITS IN THIS POST.

I wish for someone to leave something in my ask.

OKAY SO I ASKED FOR A HEDGEHOG AND NOW GUESS WHO HAS A PET HEDGEHOG

crotchkat-vantass:

juststrokemyglabella:

2spookysamy:

highonvodka:

themixedbagofspooky:

spoopy-len-in-a-dress:

riningear:

doryishness:

displaced-angel:

ryedragon:

inritum:

reblog and make a wish!


this was removed from tumbrl due to “violating one or more of Tumblr’s Community Guidelines”, but since my wish came true the first time, I’m putting it back. :)

OH MY FUCKING GOD, IT’S BACK ON MY DASH.

THIS SHIT WORKS OKAY, I AM DEAD SERIOUS.

The last time I saw this on my dash, I didn’t think it would happen, so jokingly I wished I could go to a fun. concert.

AND GUESS WHAT, I WENT TO A FUCKING FUN. CONCERT.

THIS SHIT WORKS, TRY IT.

YOOOOOOO

I SAW THIS ON MY DASH THE OTHER DAY AND THOUGHT “ITS WORTH A TRY” SO I WISHED I COULD GET A 3DS

LITERALLY LIKE 4 DAYS LATER MY DAD SENT ME A PICTURE OF THE 3DS XL HE BOUGHT FOR ME WHILE I WAS AT SCHOOL

IM STILL FREAKING OUT ABOUT THIS

holy fuck, I didn’t expect this to work, I was like psh, whatever it’s just a quick reblog, but I wished my Dad would actually respond back to me AND HE FUCKING DID A FEW DAYS LATER, I GOT A FUCKING TEXT FROM MY DAD TODAY WHO HASN’T SPOKEN OR RESPONDED TO ME IN MONTHS HOLY FUCK WHAT IS THIS MAGIC IT WORKS. 

I WANTED TO SEE MY BOYFRIEND AND I DIDN’T THINK I’D GET DAYS OFF BUT THIS WEEKEND I’M HEADING UP THERE??? THIS IS CRAZY SHIT 

SO LIKE I JOKINGLY WISHED FOR MY OWN LEN KAGAMINE AND THEN LIKE A WEEK LATER I GOT A LEN NENDOROID??? H ELP

WTF OKAY SO THIS SHOT ACTUALLY WORKS BECAUSE WHEN I WISHED, I HAD WISHED MY CRUSH WOULD LIKE ME BACK AND GUESS WHAT? I HAVE A BOYFRIEND NOW. WHAT THE HELLLLL?????

ok I’ve said this before but IM DOING IT AGAIN THE FIRST TIME I SAW THIS, MY WISH DID COME TRUE SO I REBLOGED AGAIN AND SAID IT IN THE TAGS BUT THEN I WISHED FOR SMTH ELSE AND IT LITERALLY LITERALLY HAPPENED LIKE A COUPLE DAYS LATER WHAT THE HELL SO NOW IM WRITING THIS HERE FOR YOU BC I DONT BELIEVE IN THIS CRAP BUT STILL IT’S AN AWFULLY BIG COINCIDENCE

THE BOY I FELL I LOVE WITH LEFT TO TRAVEL THE OTHER SIDE OF THE WORLD AND HAS BEEN GONE NOW FOR 3 MONTHS. WE HAVENT SPOKEN SINCE BECAUSE I DIDNT WANT TO MAKE HIM FEEL TRAPPED TO ME AND NOT ENJOY HIS TIME SO I WAITED FOR HIM TO CONTACT ME FIRST. I SAW THIS ON A PARTICULARLY LOW DAY WHEN I WAS MISSING HIM SO MUCH I CRIED FROM THE PAIN, GUYS I REALLY LOVE HIM, SO I THOUGHT MEH WHAT THE FUCK, AND WISHED HE WOULD JUST LET ME KNOW HE WAS OKAY.

GUYS.

HE FUCKING CALLED ME 20 MINUTES LATER

20 FUCKNG. MINUTES. LATER.

GOOD THINGS DO HAPPEN. AND ITS IN THIS POST.

I wish for someone to leave something in my ask.

OKAY SO I ASKED FOR A HEDGEHOG AND NOW GUESS WHO HAS A PET HEDGEHOG

hannaisafancybanana

meisterful:

drochfaol:

ryancrobert:

sexybritishllama:

no cough syrup

you are not ‘grape flavoured’

have you ever tasted a grape

you taste like death and the tears of small children

not fucking grape

wow what a surprise another cis-gendered white upper-middle class american male telling someone what they can and cannot identify as. why don’t you go fuck yourself

#i can no longer tell what is and isn’t a joke on tumblr any more

image

hannaisafancybanana
vampishly:

bioluminescent-seadwellers:

takethedamncash:

Kind of like lava lamps but better! These jellyfish are real. They have died of natural causes, been harvested by these lamp makers, frozen in liquid nitrogen and encased in crystalline epoxy. They glow in the dark, due to the jellyfishes’ natural bioluminescence.
- messynessychic

it is my duty to reblog everything involving bioluminescence

finally, my room can look like blackreach

vampishly:

bioluminescent-seadwellers:

takethedamncash:

Kind of like lava lamps but better! These jellyfish are real. They have died of natural causes, been harvested by these lamp makers, frozen in liquid nitrogen and encased in crystalline epoxy. They glow in the dark, due to the jellyfishes’ natural bioluminescence.

- messynessychic

it is my duty to reblog everything involving bioluminescence

finally, my room can look like blackreach